sexta-feira, 12 de julho de 2019

Rotasiz Seyyah - Film an Photograpgy

Mehmet Genç is a Turkish travel photographer who goes by the name of Rotasiz Seyyah (roughly translated as "nomad without a route"). His pictures are stunning but one project in particular will really put a smile on your face. He calls it "You Are So Beautiful" and the idea is simple. Genç tells the people he meets on his travels that they're beautiful and then captures their responses on film.










Ver esta publicação no Instagram

Uma publicação partilhada por Rotasız Seyyah (@rotasizseyyah) a






Ver esta publicação no Instagram

Dünyayı gezerken yapmaya çalıştığım projelerden biri de; kadınların portre fotoğrafını çekerken onlara kendi dillerinde “Çok güzelsin” deyip bir fotoğraf daha çekmek. İranʼın Qeshm adasında yaşayan 70 yaşındaki Zeynep teyzenin fotoğrafını da bu projem kapsamında çekmek için çok uğraştım. Çünkü İranʼda onun gibi geleneklerine aşırı bağlı kadınların fotoğrafını çekmek imkânsıza yakındır! Neyse ki Zeynep teyze ikinci günün sonunda binbir zorlukla ikna oldu. Geleneklerinden dolayı 56 yıldır yüzüne taktığı maskenin altından da bana öylesine güçlü baktı ki; vizörden o anı gördüğümde korktum!.. Ama, deklanşöre basmaktan da geri durmadım. Hiç zaman kaybetmeden Farsça olarak ona “Çok güzelsin” dedim. Daha önce bu iltifatı yaptığım diğer kadınlar gibi o da mimikleriyle ya da gülümsemesiyle bir tepki verdi ama yüzünde maske olduğu için sadece gözlerindeki değişimi görebildim. Sanırım o da her şeyi anlatmaya yetti... Canon Eos M5 ile çekilmiştir. #iran #eosm5 @canonturkiye @qeshmisland
Uma publicação partilhada por Rotasız Seyyah (@rotasizseyyah) a





Sem comentários:

Enviar um comentário